استفاده از کفشهای پاشنه بلند و چند نکته ی مهم

استفاده از استیل از کفشهای بند دار راحت تر است زیرا کاملاً از پاها و اطراف پاشنه و مچ پا پشتیبانی می کند. وزن بدن خود را روی انگشت پای عقب خود قرار دهید و وقتی آن پا خسته شد ، می توانید به عقب برگردید و روی پای دیگر وزن بگذارید. حتی در بین افراد باتجربه در پوشیدن کفشهای پاشنه بلند، این کفشها بدن را مجبور به کاهش مرکز ثقل در باسن میکند و باعث ایجاد انحنای غیرطبیعی در کمر میشود. پاهای شما (و سایر قسمت های بدن) برای بهبودی نیاز به زمان دارند. تاحالا شنیدهاید که می گویند پا قلب دوم انسان است، امروزه مدل های زیادی از کفشهای پاشنه بلند در بازار وجود دارند که در کنار زیبایی دارای کاربردهای دیگری نیز هستند. اگر شما نیز یکی از همین خریداران هستید احتمالاً سؤالات زیادی دربارهی کفش پاشنه بلند دارید؛ اینکه چه پاشنه ای با چه ارتفاعی و برای چه محیطی مناسب است.

این کفش ها برای استفاده در بهار و تابستان بسیار مناسب هستند – برای کار ، معاشرت یا عروسی! حتی یک فرورفتگی کوچک در آسفالت یا ترک خوردگی روسازی برای شما دشوار است ، بنابراین باید چند بار پیاده روی در بیرون از خانه خود را انجام دهید ، با یک سطح موج دار روبرو می شوند. این به شما کمک می کند تا از غلظت فشار یا اصطکاک در یک مکان خاص جلوگیری کنید و پاهایتان را راحت نگه دارید. این به پاهای شما زمان می دهد تا استراحت کرده و از ایجاد درد و ناراحتی جلوگیری کرده و پاهای شما را راحت نگه دارد. وقتی صحبت از پاشنه کفش می آید ، گزینه های بسیاری در اختیار شما هستند که دست شما را برای انتخاب کاملا باز نگه میدارند. من دوست دارم که تماس انسان را ببینم. هنگام پوشیدن کفش پاشنه دار ، بهترین توصیه برای جلوگیری از درد پا این است که تا جای ممکن بنشینید!

پاهایتان را با استفاده از کمترین پاشنه ای که به مچ پا اجازه می دهد قدرت لازم برای راه رفتن ایمن و برازنده در کفش های پاشنه بلند را ایجاد کنید ، آموزش دهید. به یاد داشته باشید که پاها را صلیب قرار دهید ، صاف بنشینید و پاها را از حالت کمر دراز کنید. همچنین هنگام پوشیدن کفش پاشنه بلنـد، باسن به سمت عقب متمایل میشود و کمر قوس بيشتری نسبت به حالت عادی پیدا میکنـد. این مهارتی است که قطعاً باید به آن تسلط پیدا کنید ، زیرا پله ها متداول ترین مکان برای تجربه حوادث پاشنه بلند هستند. کفش های پاشنه بلند، یکی از محبوب ترین نوع کفش برای خانم ها می باشد زیرا این کفش ها کمک میکند به آنها تا، قد بلندتر، لاغرتر و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند. کفش های سنتی بپوشید. اگر لازم است هر روز پاشنه بپوشید ، حداقل سعی کنید آنها را با کفش های مختلف ، با قد های مختلف عوض کنید.

به طور طبیعی زمانی که روی پنجه میایستید و پاشنه پا را بالا میبرید، عضله پشت ساق برجسته میشود. به منظور ایستادن صحیح روی کفش های پاشنه بلند ، به گونه ای بایستید که پاشنه یک پا کف کف پای دیگر را لمس کند ، و بین پاها زاویه ایجاد کند. این کفش ها دارای بندهایی هستند که به جای مچ پا، در پشت پاشنه پا قرار می گیرند. پهن بودن پاشنه باعث میشود وزن بهصورت متعادل در کل کفش پخش شود و شما راحتی در قدم برداشتن و استفاده طولانیمدت از کفش پاشنهدار را تجربه خواهید کرد. شما باید هر دو کفش را بپوشید و در فروشگاه پیاده روی آزمایشی کنید – اگر آنها بلافاصله راحتی شما را فراهم نکنند ، قطعاً هرگز نمی توانند پای شما را راحت کنند. کفشی متناسب با شکل پای خود انتخاب کنید – اطمینان حاصل کنید که کفشی که انتخاب کرده اید از پای شما گسترده تر باشد.