رنگهای خودرو mvm x33 2022-03-28
بررسی طراحی و آپشن های جذاب ام وی ام X33 کراس! سایاخودرو
طراحی بدنه به گونه ای است که هم زیبایی را به نمایش می گذارد و هم کارایی ایرودینامیکی خودرو را بهبود می بخشد، که این امر می تواند به کاهش مصرف سوخت و بهبود عملکرد خودرو کمک کند. با ورود به کابین این خودرو با یک طراحی بروز برخلاف نسخه های قبلی مواجه می شویم که نکتهای مثبت تلقی می شود. متریال به کار رفته در داشبورد کیفیت نسبتا مناسبی دارند و همچنین فضای سرنشین ها در هر دو ردیف نیز مناسب و قابل قبول است. به مواد استفادهشده با ارفاق میتوان نمرهی قبولی داد و آن را مناسب استفادهی خانوادهای چهارنفره دانست.
خودرو زرهی پیشرفته امارات، تانکهای دشمن را شکار میکند
مواد بهکاررفته در بخش اصلی صندلیها (قسمت میانی نشیمنگاه و گودی کمر)، حالت اسفنجی و نرم دارند؛ اما در کنارهها با چرم مصنوعی و مواد سختتر ارائه میشوند. این شرایط باعث میشود درکنار صرفهجویی هزینهی تولید برای خودروساز و مصرفکننده، نمای اسپرت صندلیها حفظ شود و بدن سرنشینان نیز تا حدودی هنگام گردش ماشین ثابت بماند. در فضای عقب، البته صندلیها حالت تختهای و صاف دارند که غیرارگونومیک (ناهماهنگ با بدن انسان) هستند و در سفرهای طولانی، تا حدودی خستهکننده خواهند بود. باوجوداین، بهدلیل استفاده از طراحی دوگانه مشابه صندلیهای جلو، ظاهر زیبایی دارند. ام وی ام ایکس 33 کراس در نسخه 1.5L میزبان یک موتور چهار سیلندر تنفس طبیعی با حجم 1.5 لیتر است که با کد SQRE4G15C شناخته میشود و تقریبا 116 اسب بخار قدرت در دور موتور 6150 و 143 نیوتن متر گشتاور را در دور موتور 4000 تولید میکند. ام وی ام X33 کراس در این نسخه، یک گیربکس دستی 5 سرعته دارد که چرخهای جلویی را مستقیما به حرکت در میآورد.
ام وی ام ایکس 33 کراس ؛ مشخصات فنی و قیمت + ویدیو
با این چشم انداز امیدوار هستند که نقش مهمی در شکل دهی به آینده حمل و نقل پایدار ایفا کند و به مشتریان خود در سراسر جهان خدمات ارزشمندی ارائه دهد. فرمان برقیای که سبکی و نرمی را در سرعتهای پایین و مهمتر از آن ثبات در سرعتهای بالا را برای راننده به ارمغان میآورد. رقبای این خودرو در بازار شامل خودرو های جک S3، چانگان CS35، هایما S5، لیفان X70 و … میباشد.
قلب تپنده این خودروی کراس اوور یک پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ است که حداکثر می تواند 147 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. این قدرت از طریق یک جعبه دنده اتوماتیک CVT با قابلیت شبیه سازی 9 سرعت به چرخ های جلو منتقل می شود. همین موارد سبب شده تا X33 توربو نسبت به دیگر اعضای خانواده شتاب بالاتر و مصرف پایین تری داشته باشد. شرکت چری سال ها است که در بازار ایران حضور دارد و محصولات مختلف این شرکت، توسط شرکت مدیران خودرو در بازار ایران مونتاژ می شود.
وظیفه اصلی این سیستم تنظیم فشار هیدرولیکی است که بر ترمزها و کم فنرها وارد میشود. همچنین به دلیل وجود زاپاس در بخش پشت خودرو هنگام پارک، باید حتما یک فاصله 40 سانتیمتری را برای آن در نظر بگیرید. چندین ورق فولادی بنتلر با مقاومت فوق العاده بالا در ساخت بدنه ی اکس ۳۳ کراس استفاده شده است.
نمای جلو چراغ های اصلی فرم نسبتا گرد و بزرگی دارند که در کنار جلوپنجره نسبتا کوچک آن بیننده را سردرگم می کند. در نمای جانبی کمی شرایط عادی شده و یک ظاهر نسبتا ساده با کمی حجم پردازی مشخص است. شاید تنها جذابیت این نما وجود تایر زاپاس پشت درب صندوق باشد اما یک نکته منفی بیش از همه چیز به چشم می آید آن هم ناقص بودن سپر عقب که طراحی این خودرو را ناقص کرده است. سپر عقب در قسمت درب صندوق بدون برآمدگی طراحی شده و اصلا هماهنگ با قسمت های دیگر نیست. در این قسمت از تست و بررسی خودرو های داخل بازار ایران، به سراغ کراس اوور کوچک و جدید ام وی ام رفته ایم و آن را به طور کامل بررسی کرده ایم.
این خودرو با صندوق ۵۵۰ لیتر در حالت استاندارد ارائه میشود که البته با خواباندن صندلیهای عقب افزایش پیدا میکند. چراغهای عقب در مدل X33 S اسپرت زاویهدار هستند، ضمن اینکه مشابه گرند ویتارا، از مربعهای سفید در محیط قرمز استفاده میکنند. حتی در قسمت پایین و گوشههای سپر نیز چراغهای هشدار دیده میشوند که شباهت زیادی با نمونههای موجود در سوزوکی دارند. از تغییرات مهم این نما، باید به قاب دورنگ مخصوص چرخ یدکی و طرح جذاب سپرها با ادوات نقرهایرنگ و حفرههای مستطیلی با فریم کروم اشاره کرد که البته، کاربرد فنی و ارتباطی با اگزوز ندارند. چری X33 حتی شیشهی عقب را بهسادگی ها نکرده و با منحنی در قسمت پایین، متفاوت از مدلهای قبلی بهنظر میرسد. اندازه و ابعاد ام وی ام ایکس 33 کراس شامل 4200 میلی متر طول، 1760 میلی متر عرض و 1570 میلی متر ارتفاع میشود و فاصله محوری هم به 2555 میلی متر میرسد.
X33 از نسل اول تا نسخه جدید X33 S کمترین تغییرات ظاهری را در بخش عقب خودرو داشته است. در نمای عقب X33 S نیو فیس به مانند سایر نسخههای این خودرو، زاپاسی وجود دارد که فرمی همچون خودروهای لندکروزر به آن میدهد. همچنین بد نیست بدانید که این موتور را قبلا در ام وی ام ایکس 22 پرو دندهای هم دیده بودیم.
بهجز ترمز ضدقفل (ABS) و تقسیم هوشمند نیروی ترمز در مواقغ اضطراری (EBD)، فناوری دیگری برای کنترل تعادل خودرو وجود ندارد. البته مصرفکنندگان توقع سیستمهایی مثل کنترل لغزش (ESP) در کراساورهای کامپکت چینی ندارند؛ اما کمبود آپشنهایی مثل فناوری حفظ خودرو در شیب (HCA) و نشاندهندهی فشار باد لاستیکها در ام وی ام X33 احساس میشود. این خودرو به حسگر عقب مجهز است؛ اما برای هشدار برخورد از نمای جلو و جوانب حسگری ندارد.
موتور 2 لیتری 24 سیلندر با قدرت 139 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه قدرت را به جلو انتقال میدهد و قادر است ام وی ام ایکس 33 جدید را تا حداکثر سرعت 175 کیلومتر در ساعت پیش ببرد. شاسی بلند چینی MVM X33 کراس در خرداد پیش رو با قیمت نزدیک به 1 میلیارد تومان راهی بازار ایران خواهد شد. MVM X33 Cross با هدف کاهش اثرات منفی بر محیط زیست و افزایش کارایی ساخته شده است. این خودرو با موتورهای کارآمد که کاهش انتشار دیاکسید کربن و مصرف سوخت پایین را هدف قرار داده اند، پاسخگوی نیازهای رانندگان آگاه از محیط زیست است. تکنولوژی هایی مانند سیستم استارت / استاپ خودکار که در توقف های موقتی موتور را خاموش می کند، به بهبود کارایی سوخت و کاهش هزینه های رانندگی کمک می کند. صندلی های راحت با امکان تنظیم برای راننده و سرنشین جلو فضای کافی برای سرنشینان عقب و صندوق بار جادار این خودرو را برای استفاده های روزمره و سفرهای کوتاه ایده آل می سازد.
شوک جدید به بازار خودرو کف قیمت کارخانهای خودرو از ۴۰۰ میلیون تومان عبور کرد
محصول جدید ام وی ام از یک گیربکس 5 سرعته دستی بهره می برد.قدرت موتور و گشتاور این خودرو به ترتیب برابر با 116 اسب بخار و 143 نیوتن بر متر است. میزان مصرف سوخت، ام وی ام X33 کراس به شکل ترکیبی 7.1 لیتر در هر صد کیلومتر است. شما می توانید با خرید اقساطی خودرو جدید برند MVM، از طراحی داخلی و خارجی فوق العاده این دستگاه بهره مند شوید. ام وی ام X33 یک خودروی کراس اوور خانوادگی است که به عنوان اولین نماینده کشور پهناور چین در ایران در کلاس خودروهای کراس اوور پا به جاده های ایران گذاشت. نسل اول این خودرو توانست به واسطه نبود رقیبی هم قیمت فروش قابل قبولی را تجربه کند. اما اگر واقع بینانه بخواهیم به این موضوع نگاه کنیم نسل اول و دوم ام وی ام X33 خودروهای چندان با کیفیتی نیستند و نمنونه های سالم آن اکنون بسیار کمیاب شدهاند.
در قسمت جلو، ترکیب دی لایتهای کوانتومی با جلوپنجره هندسی حسی از آینده، هنر و فناوری را به چشم القا میکند. طراحی بههمپیوسته دیلایتهای این کراس اور حرکت به سمت آینده را به ذهن منتقل میکند. نمای جلو چراغ های اصلی کاملا کشیده و باریک طراحی شده و جلوپنجره نیز متصل به چراغ هاست. در نمای جانبی تنها قاب آینه ها تغییر یافته و در نسخه اسپرت ستون ها و سقف نیز به رنگ مشکی درآمدهاند. در قسمت تهویه و دستهدنده، البته مشابهت زیادی با ادوات موجود در دیگر خودروهای چینی بهچشم میخورد؛ اما درمجموع، میتوان از کیفیت کلیدها و دکمهها رضایت داشت.
جدیدترین مدل ام وی ام X33 در ایران، با دو تیپ S و S اسپرت عرضه میشود که صرفا در جزئیات سپر جلو متفاوت هستند. ام وی ام X33 نیو فیس، به عنوان یک خودروی کراس اوور در کلاس اقتصادی به راحتی توانسته است سهم قابل توجهی از بازار خودروهای نیمه شاسی را در ایران به خود اختصاص دهد. در این قسمت، نهتنها کلیدهای کاربردی متعدد برای کروزکنترل و سیستم صوتی و پاسخگویی به تماس تلفنی وجود دارد؛ بلکه مواد مرغوبتر با ادوات نقرهایرنگ دیده میشوند.
نورپردازی ۶۴ رنگ داخل که به شما اجازه می دهد محیط را شخصی سازی کنید و هر زمان که بخواهید آن را تغییر دهید. مانیتوری که برای این نسخه از X33 در نظر گرفتهاند، یک مانیتور 8 اینچی با قابلیت اتصال گوشی همراه به آن از طریق بلوتوث و پورت USB است. سیستم HSA در هنگام حرکت در مسیرهای شیبدار و سربالایی یک سیستم کمکی برای حرکت روان خودرو به حساب میآید. ترمز دستی از طریق کنترل الکترونیکی انجام می شود تا اطمینان حاصل شود که نیروی ترمز به طور یکنواخت به هر چرخ اعمال می شود و در نتیجه اثربخش عمل میکند.
اما نسخه توربوشارژ ام وی ام X33S مشخصاتی مشابه به آریزو 5 توربو جدید دارد که تیراژی محدود داشته و تنها هدف تولید آن رفع نیاز طرفداران X33S بود که به دنبال خودروی تند و تیز بودند. ام وی ام X33S نام دومین فیس لیفت ام وی ام X33 است که در سال 1395 توسط مدیران خودرو رونمایی و جایگزین نسخه قبلی شد. این خودرو نسبت به نسخه های قبلی تغییرات نسبتا زیادی پیدا کرد و توانست فروش ایکس 33 در ایران را افزایش دهد. این خودرو در دو تیپ ام وی ام X33S اسپرت و ام وی ام X33S ساده به فروش می رسید که تنها تفاوت این دو تیپ در نمای ظاهری است. ام وی ام X33S در دو تیپ ساده و اسپرت تولید شد که تیپ اسپرت تنها از نظر ظاهری سپر جلوی متفاوت و رکاب جانبی را نسبت به نسخه ساده داشت. جدیدترین مدل چری تیگو 3 که در ایران با نام امیویام X33 S عرضه میشود، ازنظر فنی برای رانندگی آرام در شهر و سفرهای معمول خانوادهای چهارنفره مناسب است.
انواع مدل های ام وی ام X33 در ایران
یکی از آخرین خودروهایی که این برند در تابستان گذشته رو نمایی و معرفی کرد، ام وی ام X33 کراس بود. در این خودرو المان و عناصری به کار رفته که شما می توانید آن ها را در خودرو های میان رده به بالا مشاهده نمائید. جالب است بدانید که محصول جدید ام وی ام قرار است در دو نسخه CVT و MT به بازار عرضه شود. هر کدام از این نسخه ها مشخصات خاص و گوناگونی دارند که در هنگام خرید خودرو باید به آن ها توجه ویژه ای داشته باشید. از وسط تا گوشه چپ داشبورد این خودرو دو نمایشگر متصل به یکدیگر قرار گرفتهاند که تلاش شده است تا حد ممکن شبیه به نمایشگرهای دوگانه یکپارچه جدید باشند. نمایشگر مرکزی با اندازه قابل قبول، به سیستم اطلاعات و سرگرمی تعلق دارد و نمایشگر پشت فرمان عهدهدار نمایش اطلاعات ضروری به راننده است.
یکی از اولین محصولاتی از شرکت چری که در بازار ایران مونتاژ شد ام وی ام X33 بود که در حقیقت یک کراس اوور سایز متوسط بود که بعد ها عرضه و مونتاژ آن در بازار ایران متوقف شد. اما سال ها بعد از این اتفاق شرکت مدیران خودرو محصولی را با نام X33 کراس در بازار ایران عرضه کرد که این خودرو در واقع یک کراس اوور کوچک است که تحت نشان MVM در بازار ایران عرضه می شود. ام وی ام X33 همانطور که اشاره شد جزو اولین کراس اوور هایی بود که پایش به جاده های ایران باز شد.
این درحالی است که سال ۱۳۹۶، با پیشپرداخت ۳۰میلیون تومان یا مبلغ نقدی درحدود ۸۰میلیون تومان، امکان خرید X33 S اسپرت برای مصرفکننده ایرانی وجود داشت. جدیدترین ثبت نام مدیران خودرو برای این محصول، با اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه برای حداکثر ۵۵ درصد قیمت است. X33S در بخش مشخصات فنی از همان پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی تنها با برخی اصلاحات استفاده می کند که توانایی تولید 136 اسب بخار قدرت و 180 نیوتن متر گشتاور را دارد.
این نسخه در زیر کاپوت خود یک پیشرانه یک لیتری سه سیلندر توربوشارژ را جای داده است که این پیشرانه مجهز به فناوری AVL اتریش است. این پیشرانه قادر است نهایت قدرت ۱۱۲ اسب بخار و گشتاور نهایی ۱۵۰ نیوتن متر را از طریق جعبه دنده اتوماتیک ۹ سرعته مصنوعی CVT به چرخ های جلو منتقل می کند. با اینکه اعداد و ارقام ذکر شده، اعداد عجیب و غریبی نیستند اما به عنوان کراس اوور کوچک شهری اعداد قابل قبولی به حساب می آیند.
فروش اقساطی تیگو 8
البته، نباید فراموش کرد برچسب قیمتی بیش از ۲۰۰ میلیونتومان برای کراساور کامپکت چینی هنوز برای خریدار ایرانی با درآمد کنونی پذیرفتنی نیست. افزونبراین، سابقهی مدیران خودرو و حضور طولانیمدت ام وی ام X33 در بازار ایران، خیال مردم را از بابت خدمات پس از فروش و گارانتی و تأمین قطعات این خودرو در سالهای آینده راحت میکند. تجربه نشان داده حضور کوتاهمدت محصولی چینی در بازار ایران، به هزینههای سنگین تعمیر، کمبود لوازم یدکی، فقدان متخصص فنی و درنهایت، افت شدید قیمت در بازار دست دوم منجر خواهد شد. این خودرو از چراغهای مدرن با طرح اسپرت و نوار LED روشنایی و رینگهای جدید آلومینیوم استفاده میکند که همراهبا رنگآمیزی دوگانه (سقف سیاه و بدنهی متفاوت) فراتر از مدلهای قبلی بهنظر میرسد. امویام X33 S باربند و سانروف و جایگاهی ویژه برای یدکی دارد که علاوهبر زیبایی کاربردی هستند و به بهبود راحتی سرنشینان منجر میشوند.
فرمان هم طبق ترند این روزها بهشکل 3 پر دیکات طراحی شده و روی آن چندین دکمه جا گرفتهاند. ایکس 33 کراس که مدیران خودرو به ایران میآورد، در مناطق دیگر با نام اومودا 3 یا C3 در دسترس قرار خواهد گرفت. در نتیجه، این خودرو دومین عضو از سری اومودا از چری در نظر گرفته میشود که مدیران خودرو اولین عضو آن یعنی اومودا 5 یا C5 را تحت نام فونیکس FX به بازار ایران معرفی کرده است. اومودا نماینده مجموعه بهروز جدیدی از محصولات چری خواهد بود که عمدتاً علایق و سلایق قشر جوان را هدف گرفتهاند.
ساختار فرمان حالت استخوانی و اسپرت دارد و بهجای پلاستیک، از چرم مصنوعی همراهبا خط دوخت داخلی برخوردار است. در پنل پشت فرمان، عقربههای سرعتسنج و دور موتور با حالتی جذاب ارائه میشوند که نمایی تخت و شبیه به محصولات فولکس دارد. این بخش با کامپیوتر سفری و نورپردازی آبی ملایم، مدرنتر از دیگر خودروهای چینی در کلاس کراساور اقتصادی بهنظر میرسد. واضح است که ایکس 33 کراس مدیران خودرو با این پیشرانه کمحجم و همچنین وزن 1.3 تن، صرفاً مناسب کاربری سبک داخل شهر خواهد بود.
گروه مدیران خودرو با برند ام وی ام، حسابی در حال تاخت و تاز است و خودروهای خوش فروش چری را روی هوا میزند و تحت نام خودش، روانه بازار ایران میکند. ما در سال جاری، به استقبال ام وی ام آریزو 5 اسپرت رفتیم و سپس به ایکس 22 پرو دندهای رسیدیم که قبلا با نسخه پرچمدار آن یعنی ام وی ام X22 Pro IE آشنا شده بودیم. حالا نوبت آن است که سراغ جدیدترین کراس اور جمع و جور ام وی ام مدیران خودرو برویم و جزئیات آن را با ذره بین بررسی کنیم. از مزایای اصلی نسخه جدید X33 میتوان به داشتن سیستمهای ESP، RSC، HSA و TCS اشاره کرد که سطح ایمنی این خودرو را تا حد چشمگیری افزایش دادهاند.
اما نسل سوم آن که با نام X33S شناخته می شود خودرویی با طراحی قابل قبول و امکانات رفاهی زیاد است که می تواند حرف هایی برای زدن در مقابل رقبا داشته باشد. لازم به ذکر است مدیران خودرو نسخه توربوشارژ X33S را نیز رونمایی کرد که در تعداد محدود تولید شده و خودرویی تر و فرز تر از دیگر نسخه های X33S است. مشابه سالهای قبل، کراساور پرفروش چری با پیشرانهی دولیتری تنفس طبیعی در ایران فروخته میشود. این مدل قدرت ۱۳۶ اسببخار در ۵۷۵۰ دور بر دقیقه بههمراه نهایت گشتاور ۱۸۰ نیوتنمتر در ۴۳۰۰ دور بر دقیقه تولید میکند. کراساور X33 با جعبهدنده خودکار CVT و هفتسرعته (در حالت تعویض دستی) عرضه میشود که نتیجهی آن، رسیدن به سرعت صد کیلومتربرساعت در زمانی حدود ۱۴.۵ ثانیه است. نهایت سرعت خودرو با موتور دولیتری، ۱۷۰ کیلومتربرساعت و میانگین مصرف سوخت با بنزین معمولی ایران، نزدیک به دَه لیتر در صد کیلومتر خواهد بود.
خودروهای لیفان X70 و جک S5 به عنوان دو خودروی همرده X33 S At به حساب میآیند که در کلاس اقتصادی از لحاظ قیمت و امکانات، نزدیکی قابل توجهی به این خودروی تولیدی شرکت مدیران خودرو دارند. همچنین گرافیک داخل چراغهای عقب نسبت به نسخه قبل تغییر کرده و از گرافیک نئون تایپ برای نسخه جدید استفاده شده است. کابین و داشبورد چری ایکس 33 کراس هرچند که به پای محصولات پرچمداری مثل فونیکس اف ایکس پریمیوم نمیرسد، اما نیاز یک خانواده کوچک را به طول کامل برطرف میکند.
از نمای روبهرو، چراغهای کشیده این خودرو با لامپ هالوژن در وسط جذابیت بیشتری درمقایسهبا مدلهای قبلی دارند. چراغ راهنمای کوچک و نارنجیرنگ در گوشهی چراغ اصلی است که همراهبا قطعاتی باریک و فلزی، حالت چشم و پلک را برای روشنایی خودرو تداعی میکند. مشابه دیگر خودروهای گروه چری، X33 هم جلوپنجرهی سادهای دارد که با زمینهی سیاه و خطی افقی همراهبا فلز کروم و نشان شرکت سازنده ارائه میشود. این خودرو فقط در ایران برند MVM دارد و در دیگر کشورها، با لوگوی شبیه به A مربوط به گروه چری تولید میشود.
روکش صندلیها را ترکیبی از چرم و پارچه انتخاب کردهاند که برای جلوگیری از تعریق در فصول گرم سال بسیار مناسب است. برای تمام قسمتهای داشبورد به غیر از بخش کوچکی در سمت شاگرد، از جنس پلاستیک سخت و باکیفیت استفاده شده است. از دیگر تغییرات ظاهری X33 نیو فیس میتوان به تغییر در بخش جانبی خودرو اشاره کرد.
نوآوریها و افتخارات MVM X33 Cross (ایکس 33 کراس)
در اولین ویدیو تست و بررسی اختصاصی گجت نیوز به سراغ خودرو کراس اور ام وی ام ایکس 33 کراس – MVM X33 Cross رفتیم تا زیر و بم آن را بالا و پایین کنیم. مشتریان گرامی قادر خواهند بود با مراجعه به وب سایت تهران خودرو، از انواع خودروها، قیمت روزخودرو ها و همچنین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو اطلاع پیدا کنند. در صورت لزوم در تماس با کارشناسان مجموعه ما راهنمایی های لازم را در رابطه با فروش اقساطی تمامی خودروهای ایران خودرو کسب نمایند.
در طراحی MVM X33 کراس بهوضوح میتوان شباهتها به اومودا 5 یا همان فونیکس اف ایکس را دید. در نمای جلو این شاسی بلند دیلایتهای کشیده با طرح شطرنجی با جلوپنجره بزرگی ترکیب شدهاند که تریم کرومی آن بهخوبی خودنمایی میکند. وسط این جلوپنجره لوگوی ام وی ام قرار دارد و چراغهای اصلی جلو در دو گوشه راست و چپ ناحیه جلو قرار گرفتهاند. این المانها در کنار هم نمایی شبیه به نمای جلو فونیکس اف ایکس را بهوجود آوردهاند؛ البته با ظرافت کمتر نسبت به آن. از آپشنهای رفاهی دلچسبی که به این نسخه از خودروهای X33 اضافه شده است میتوان به گرمکن صندلیهای جلو اشاره کرد که در روزهای سرد سال، حس فوقالعادهای را ایجاد میکنند. اما انتقاداتی نیز به این آپشن وارد دانستن که آن هم از بابت قرارگیری دکمههای گرمکن درون کنسول میانی است.
در ایکس 33 کراس درواقع فضایی شامل سه قسمت برای قرار دادن گوشیهای هوشمند در نظر گرفتهشده که یکی از آنها امکان شارژ بیسیم گوشی با توان 15 وات را دارد و سرنشینان میتوانند حین سفر، از امکان شارژ وایرلس بهره ببرند. همچنین سرنشینان جلو میتوانند در فصول سرد سال از گرمکن صندلیهای جلو بهره ببرند. MVM X33Cross با توجه به طراحی زیبا و مدرن، امکانات داخلی کامل، مشخصات فنی خوب و تمرکز بر ایمنی به عنوان یک خودرو کارآمد و اقتصادی برای خانواده ها و افرادی که به دنبال تجربه رانندگی لذت بخش در شهر و سفرهای کوتاه هستند معرفی می شود.
ایمنی MVM x33 cross
تنظیمات برقی و گرمکن داخل صندلی، سقف پانورامیک، استارت دکمهای، خروجی برق دوازده ولت، چراغ LED برای روشنایی عقب و تهویهی مطبوع دوگانه امکاناتی هستند که در نسخهی وارداتی X33 ارائه نمیشوند. سپر X33 S حجمدهی پیچیده و چشمگیری ندارد؛ اما با چند حفرهی بزرگ، نمایی اسپرت و جوانپسند فراهم میکند. در بخش میانی هم، ادوات سیاه پلاستیکی و مشبک دیده میشوند که در مدل ام وی ام X33 S اسپرت با زهوار فلزی و نقرهایرنگ مستطیلشکل همراه است.
محصول جدید MVM، در مقایسه با رقبایی که دارد، از آپشن و امکانات خوب و قابل توجهی برخوردار است که نمی توان به سادگی از آن ها گذشت. اگر شما هم به دنبال کراس اوور اقتصادی هستید، که امکانات خوب و فنی قابل قبول نیز داشته باشد و همچنین کیفیت و به روز بودن را حفظ نماید، میتوانید روی این خودرو حساب کنید. این خودرو در بازار تازه وارد است و هنوز به طور کامل امتحانش را نداده است.اما این خودرو با توجه به طراحی به روز و امکانات قابل قبول، به نسبت از ارزش خرید خوبی برخوردار است. با وجود این، در نمای عقب MVM X33 کراس تغییر قابل ملاحظهای اعمال شده و همانطور که انتظار میرود، چراغهای عقب سرتاسری به آن اضافه شده است. در این ناحیه شاهدیم که چراغها در عین حفظ الگوی چراغهای ایکس 22 به یکدیگر متصل شدهاند تا طراحی هرچه هماهنگتر با ترند کنونی باشد. در کامپیوتر سفری X33 S AT نیو فیس اطلاعاتی مثل ساعت، نمایش وضعیت گیربکس، مصرف سوخت لحظهای و میانگین، فشار باد تایرها، مسافت قابل پیمایش متناسب با بنزین موجود درون باک و کیلومتر شمار خودرو قابل مشاهده هستند.
با قیمتی رقابتی و هزینه نگهداری مناسب این خودرو می تواند یک انتخاب عالی برای خریداران باشد که به دنبال ترکیبی از استایل، عملکرد و ارزش هستند. خودرو X33 Cross (ایکس 33 کراس) به در رده خودروهای شهری و کراس اوور کوچک، طراحی و امکاناتی را به ارمغان آورده است که آن را به یک گزینه جذاب در بازار خودرو تبدیل می کند. این خودرو با هدف ارائه تجربه ای متمایز در رانندگی شهری و سفرهای کوتاه طراحی شده است و با توجه به ویژگی ها و قابلیت های خود قصد دارد جایگاهی مستحکم در بازار خودروهای اقتصادی و کاربردی برای خود دست و پا کند.
مشخصات فنی
برای خریدارانی که به دنبال یک خودروی کاربردی، اقتصادی و قابل اعتماد هستند که تجربه رانندگی لذت بخش و امنیت را ارائه دهد، X33 Cross می تواند گزینه ای عالی باشد. با توجه به ویژگی ها و مزایایی که این مدل ارائه می دهد، انتظار می رود که محبوبیت قابل توجهی در میان خریداران به دست آورد و جایگاه خود را در بازار خودرو تثبیت کند. لازم به ذکر است نسخه جدید X33 اواخر سال 2010 رونمایی شد که در اصل فیس لیفتی برای نسل اول تیگو 3 بود. فروش قابل قبول نسل اول ایکس 33 و همچنین باز شدن پای رقبای هموطن این خودرو به بازار ایران، همه دست به دست هم داد تا مدیران خودرو اولین فیس لیفت نماینده خود را در سال 1393 رونمایی کرده و کماکان سهم فروش خود را محفوظ نگه دارد. ازنظر مواد بهکاررفته در کابین و صندلیها، رضایت نسبی برای خریدار ایرانی فراهم میشود.
البته، کیفیت سیستم تعلیق و تعادل این محصول برتری محسوسی درمقایسهبا چانگان و لیفان ایجاد میکند؛ اما نیازمند احتیاط راننده است؛ چراکه بدون ESP و کنترل کشش ارائه میشود. در گذشته، چراغهای بزرگ در بخش عقب خودروهای چینی، خصوصا کراساورها را شاهد بودیم که چندان جذابیت نداشتند. البته، نباید فراموش کنیم مدل اولیهی ام وی ام X33 بهدلیل الگوبرداری واضح از کراساورهای ژاپنی مثل تویوتا راو 4 (نسل دوم و سوم) و سوزوکی گرند ویتارا، طراحی متناسبی در نمای پشت داشت. این خودرو برخلاف نمای روبهرو که در سالهای گذشته دستخوش تغییرات گسترده شده، تفاوت چشمگیری در نمای پشت مدلهای مختلف ندارد. همان طور که اشاره شد ام وی ام X33 کراس با دو تیپ در بازار ایران عرضه شده که نسخه دنده دستی آن به لحاظ آپشن و امکانات نسخه پایه آن محسوب شده و نسخه فول آپشن همین نسخه اتومات آن است. تیم آخرین خودرو در این قسمت از تست و بررسی خودروها، به سراغ ام وی ام X33 کراس رفته است و این خودرو را به طور کامل بررسی کرده و تمامی مزایا و معایب آن را عنوان کرده است.
{طراحی داخلی، امکانات، فضای داخلی و ایمنی
|}درمقایسهبا رقبا، کراساور کامپکت چری بهتر از چانگان XC35 و لیفان X60 است؛ اما درمقابل محصولات جدیدتر، نظیر هایما S5 و هاوال H2 برندهی مطلق نیست. یکی از عناصری که در طراحی این خودرو به کار رفته، پوست اژدها یا Dragon Skin است. از موارد استفاده دراگون اسکین می توان به بخش هایی مثل ضربه گیرها، چراغ عقب و حتی داشبورد اشاره نمود. معمولا در این سبک خود رو ها، آپشن فرمان برقی دی کات وجود ندارد اما، می توانید این نوع فرمان را در X33 Cross ببینید. از دیگر آپشن های این خود رو می توان به سانروف برقی دو حالته، نمایشگر کیلومتر 7 اینچی دیجیتال، روکش صندلی چرمی، چراغ های ال ای دی دارای سنسور نور، استارت دکمه ای (PEPS) و سیستم ورود بدون کلید اشاره نمود. تغییر گیربکس CVT نسخه قبل به گیربکس اتومات 5 سرعته AT در این نسخه، خبر خوبی برای افرادی است که به شتابگیری سریعتر خودرو توجه ویژه دارند.
{آموزش کارشناسی و تشخیص رنگ خودرو
|}ازنظر فناوریهای مربوط به سیستمهای حفاظت رانندگی، بهدلیل فقدان سیستم کنترل پایداری الکترونیک (ESP) و فناوری کنترل کشش (TCS) و سیستم حفظ خودرو در شیب (HCA)، هایما S5 و هاوال H2 برتر از X33 S هستند. کراس اوور کوچک ام وی ام در بخش داخل کابین نیز سبک طراحی بروزی را به نمایش می گذارد که می تواند ارزش خرید این محصول را بالا ببرد. مسلما به لحاظ کیفیت متریال استفاده شده در داخل کابین این خودرو نمی توان انتظار کیفیت متریال خودرو های لوکس و گران قیمت را داشت اما کیفیت متریال این خودرو در مقایسه با رقبا، قابل قبول و راضی کننده است. از طرفی با اینکه این خودرو در خارج از ایران قیمت بالایی ندارد اما امکانات خوبی را در خود جای داده است که این موضوع می تواند ارزش خرید این محصول را بالا ببرد.
از طرفی طراحیهای سیاه و سفید بدنه و مشکی پیانویی داخل کابین نیز بر جذابیت ظاهری این خودرو افزودهاند. همچنین بیش از 10 سال است که موتور تنفس طبیعی به کار رفته در این نسخه بر روی دیگر نسخههای X33 نیز نصب شده و امتحان خود را پس داده است و یکی از باکیفیتترین موتورهای موجود در بازار فعلی ایران به حساب میآید. زبان طراحی بهروز و جذاب به کار گرفتهشده در ایکس ۳۳ کراس، یکی از مهمترین ویژگیهای کراس اور مدرن امویام است.
با گنجایش 5 مسافر که به راحتی مینشینند و محفظههای کاربردی دارد تا بتوانید هر آنچه را که میخواهید حمل کنید.
باما خودرو mvm